Herbata reklamowa – co to takiego?

Herbata reklamowa
Herbata reklamowa

Herbata to napój, który stanowi doskonały pomysł na prezent dla klienta. To podarunek uniwersalny, który sprawdzi się w przypadku każdej firmy, bez względu na jej wielkość czy branżę, w której się specjalizuję. Herbatę wręczyć można kontrahentowi osobiście lub wysłać pocztą. Dobrą okazją do tego jest między innymi Boże Narodzenie, kiedy to dużą popularnością cieszą się herbaty aromatyzowane z dodatkiem korzennych przypraw takich, jak cynamon, goździki czy kardamon. Taki napój najczęściej umieszcza się w ozdobnej puszce lub woreczku.Herbata reklamowa czarna jest wiecznie zielonym krzewem z rośliny herbatowatych, z którym to spotkać można się w wilgotnym, ciepłym klimacie monsunowym. Jego nierozwinięte pąki i młode liście są poddawane szeregowi różnych procesów obróbki. Przyjmuje się, że herbata wywodzi się z obecnej prowincji Yunnan zlokalizowanej w południowo – zachodnich Chinach.

Herbata reklamowa czarna wytwarzana jest z dwóch rodzajów roślin. Pierwszą z nich jest Camellia Sinensis, która wywodzi się z Chin. Jej krzewy mogą osiągać wysokość nawet 4,5 metra. Roślina ta posiada ząbkowane, owalne liście o długości około 6 centymetrów i szerokości około 4 centymetrów. Jej białe kwiaty kwitną w okresie od września do grudnia. Camellia Sinensis charakteryzuje się dużą odpornością na negatywne oddziaływanie warunków klimatycznych, w tym silne promienie słoneczne. Druga z roślin, z której produkuje się herbatę to Camellia Assamica, która to pochodzi z Indii. Jej wysokość sięgać może nawet 20 metrów. Największe liście rośliny osiągać mogą 35 centymetrów długości i 15 centymetrów szerokości.

Herbata reklamowa bogata jest między innymi w polifenole, które mają działanie przeciwutleniające i hamują powstawanie wolnych rodników. Znajdziemy tu również kofeinę o właściwościach pobudzających oraz garbniki, które hamują rozwój nowotworów. Jednym z biopierwiastków zawartych w herbacie jest mangan odpowiadający za prawidłowe funkcjonowanie układu nerwowego, a także wchłanianie białek, tłuszczów oraz węglowodanów.