
Decydując się na wsparcie kampanii reklamowej za pomocą odpowiednich gadżetów, warto brać pod uwagę nie tylko ich rodzaj, ale również ich wygląd. Chodzi tutaj przede wszystkim o to, by wszelkiego rodzaju nadruki reklamowe, jak i dekoracje spełniały wymagania reklamodawcy, a jednocześnie były dla klientów atrakcyjne. Dlatego właśnie odpowiednie kolory, elementy dekoracyjne i grafiki będą tutaj równie ważne, co hasła reklamowe czy logo reklamodawcy. Wszystkie te elementy należy w umiejętny sposób umieścić na powierzchni wybranego produktu, by zamienić go w skuteczny gadżet reklamowy. Warto przy tym pamiętać, że jakość wykonania takich nadruków również ma znaczenie i może zaważyć na dalszych losach kampanii reklamowej.W związku z tym, jeśli na gadżety reklamowe wybrane zostaną właśnie kubki reklamowe, to każdy reklamodawca ma sporo miejsca na umieszczenie wszystkich niezbędnych elementów. Chodzi o to, by nadruk był atrakcyjny, ponieważ tylko wtedy będzie miał realne szanse na to, że zainteresuje jak najwięcej osób. Dlatego właśnie na nadruku powinny znaleźć się nie tylko obowiązkowe elementy jak na przykład hasła reklamowe czy też logo reklamodawcy. Warto tam również umieścić grafiki czy napisy, które będą stanowiły dekoracje, a jednocześnie uzupełnienie całości. W ten sposób poprawi się wygląd gadżetu reklamowego, a więc i zwiększy jego zainteresowanie wśród odbiorców akcji promocyjnej.
Jednocześnie nie można zapominać o tym, że kubki reklamowe to gadżety wspierające akcję promocyjną konkretnego przedsiębiorstwa. W związku z tym klient musi wiedzieć, od kogo otrzymuje takie upominki, a więc i z czyją ofertą powinien się zapoznać. Dlatego właśnie na każdym gadżecie reklamowym w widocznym miejscu warto umieścić logo reklamodawcy.
W zależności od ilości miejsca, którym się dysponuje Kubki reklamowe, mogą mieć nadrukowane logo jako główny element lub też jeden z wielu. Jeśli jest taka możliwość, to warto tło nadruku reklamowego wykonać w kolorystyce, która każdemu klientowi kojarzy się z daną firmą. Dzięki temu już z daleka gadżet reklamowy będzie rozpoznawalny, a przez to może okazać się bardziej skutecznym wsparciem kampanii promocyjnej.